dilluns, 1 de juny del 2009

CONCLUSIÓ FINAL

Com a conclusió, m’agradaria comentar que la realització d’aquest projecte ha estat molt positiva, he treballat a l’aula amb els alumnes d’una forma diferent, on els nens/es aprenien sense cap esforç, motivats, contents...Han fet treball en grup, individual, a l’aula ordinària, a l’aula d’informàtica, s’han comunicat amb alumnes d’altres escoles i d’altres municipis... Penso que aquestes activitats s’haurien de potenciar i afegir al dia a dia de les escoles.

El fet d'haver de crear un bloc, ja va ser un repte, i després de dedicar-hi hores, d'equivocar-te i de veure els resultats obtinguts, t'adones que quan tens un “problema”, el fet de buscar una solució i ser capaç d’obtenir una resposta, et provoca un veritable aprenentatge significatiu. Aquesta va ser la causa per crear un bloc a l'escola on treballo, ja que defensar un projecte de revista virtual va agradar al professorat. Els hi va semblar una idea molt interessant i fins i tot vaig fer una introducció al programa blogger als meus companys/es docents, per tal de seguir elaborant el projecte amb els alumnes que l’ha portat a terme aquest any i potser a altres cursos.
Estic molt motivada per seguir fent projectes relacionats amb les TIC ja que ,tot i les meves mancances, m’agrada investigar amb les noves tecnologies i trobar recursos nous per treballar a l’aula. Com la tecnologia s'aplica a l'educació, els recursos apresos, i a més amb la possibilitat d'aplicar-los habitualment ha modificat la meva manera d’entendre les TE com un recurs que s'ha d'aplicar contínuament i no com una matèria sense nexes d'unió amb la nostra tasca diària.

Finalment donar les gracies a la meva companya de projecte ja que hem treballat molt bé juntes, hem sigut mútuament un recolzament, una ajuda, considero que hem fet un bon treball, que hem estat contínuament comunicades i per tant el projecte a les nostres escoles ha estat tot un èxit.

Adjunto els blog dels meus alumnes:

http://revistagrup1.blogspot.com/
http://revistagrup2.blogspot.com/
http://revistagrup3.blogspot.com/
http://revistagrup4.blogspot.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada